GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 23.04.2024, svátek má Vojtěch
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Hotely v Česku zlobí nízká návštěvnost, přesto na trh vstoupil nový řetězec

 

NH Hotel PrahaJde o mezinárodní společnost NH Hotels se sídlem v Madridu, která patří k významným firmám nejen ve Španělsku, ale i v Německu, Itálii a Holandsku.

 

Do jejího portfolia patří ale i hotely ve Spojených státech, jižní Americe a také v Africe. Společnost, která je kotovaná na madridské burze, už otevřela dva první čtyřhvězdičkové hotely v Česku - "NH Hotel Praha Radlická" poblíž stanice metra Anděl a dále "NH Hotel Olomouc Congres" poblíž sportovního centra. V obou případech jde o nové budovy. Hotelové recepční obou hotelů potvrdili, že první hosté se začali ubytovávat před dvěma týdny.

 

Podle Jakuba Koutka, který za NH Hotels v Česku mluví, jde ale jen o počátek. Firma připravuje další expanzi, mimo jiné chystá další hotel poblíž Václavského náměstí. Podrobnosti kolem svých aktivit v tuzemsku NH Hotels zveřejní 10. června, uvedl Koutek.

 

V Česku se NH Hotels podle Koutka soustředí na hotely pro firemní klientelu, jejichž součástí jsou i prostory pro pořádání kongresů a obchodních jednání. Na tento koncept sází společnost v celé Evropě a podle Koutka už v tomto typu hotelů je třetím největším hotelovým řetězcem.

 

Příchod nového hráče je pro tuzemskou hotelovou branži velkým překvapením: "Nevěděli jsme, že se do Česka tato společnost chystá. Jde ale o dobrý hotelový řetězec. který je hodně viditelný nejen ve Španělsku, ale i v sousedním Německu," říká Pavel Hlinka, prezident Asociace hotelů a restaurací.


Naopak majitel největší české hotelové sítě Euroagentur Viliam Sivek připustil, že pro něj jde o jméno, které nemá moc v povědomí. "Těšíme se, co nám Španělé předvedou," řekl Sivek.

 

Právě čtyřhvězdičkové hotely čelí v Praze nejsilnější konkurenci. Jejich síť se v posledních letech nejvíce rozšířila a hoteliéři nejsou pro tak velkou kapacitu zajistit dostatečnou obsazenost. Problémy musí řešit snižováním cen. Podle některých hoteliérů však cenová válka vede k tomu, že tržby v některých případech nemohou pokrýt provozní náklady.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Olga Skalková
28.05.2010 - 09:56:23



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 4 plus 2 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

28.01.2009 - Život je krásný

Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.