Služba hotelového buzení je běžná snad v každém hotelu. Téměř všude však probíhá bez inovace či schopnosti hosta nejen probudit, ale také pobavit či překvapit. Zkuste se i vy ve svém hotelu zamyslet, jak hotelové buzení ozvláštnit.
Konzervativní Češi se neradi pouštějí do neosvědčených změn a nápadů, snad proto, že právě v hotelu často narážejí na zahraniční klientelu, u které by daná inovace nemusela být pochopena. A tak se raději drží svých mantinelů, které lze rozpoznat mimo jiné také při službě hotelového buzení.
RECEPČNÍ VERSUS AUTOMAT
V českém prostředí se v tomto případě vždy jedná o bezplatnou službu. Standardně ji provádějí pracovníci recepce osobním telefonátem, u větších hotelů se pak ke slovu dostávají také automatizované systémy, které budí hosty namluvenou zprávou. Druhý způsob se uplatňuje především v případech, kdy se jedná o velkokapacitní zařízení a prakticky není možné zajistit, aby recepční v určitou hodinu vzbudila hned několik hostů najednou. Automatické buzení však s sebou nese jistou nepříjemnost, host může začít po zvednutí sluchátka reagovat až se zpožděním, kdy mu již do uší zní namluvená zpráva v cizí, jemu nesrozumitelné řeči, a vůbec nemusí pochopit, že jej chce někdo vzbudit.
DŮVĚŘUJ, ALE PROVĚŘUJ
Osobní formu buzení používají například v brněnském hotelu Noem Arch nebo pražském hotelu Plaza Alta, kde obvykle recepční volá na pokoj tak dlouho, dokud host tele-fon nezvedne. Také v pražském hotelu Adria tuto službu vykonává recepční, pokud však host telefon nezvedne ani po pátém zazvonění, podruhé už jej nikdo nebudí. Někdy je však nutné přesvědčit se, zda služba byla skutečně účinná a host je vzhůru.
Zdroj: Ihned
Autor: Klára Chromá
21.12.2009 - 07:15:33
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...