Velmi dobře si společnost Makro Cash & Carry načasovala v polovině dubna tiskovou konferenci, na které představila svou novou brandovou kampaň, v níž akcentuje kvalitu potravin. Kromě ředitelky marketingu společnosti Marcely Syrovátkové se na tiskové konferenci objevila i manažerka kvality Makra, která v době, kdy jsou časté problémy s kvalitou potravin a přelepovanými štítky s jejich expirací, mluvila o významu certifikátu kvality, jehož je Makro držitelem. Kromě kvality chce Makro akcentovat také velký výběr. Kampaň, která poběží od začátku května, pochází z dílny pražské agentury Euro RSCG, která vyhrála evropský tendr s tím, že lokální adaptaci zajišťuje agentura WMC/Grey.
Hlavním sdělením kampaně je Makro karta coby "vstupenka do světa čerstvosti, kvality a velkého výběru". To se u jednotlivých kategorií objeví v in-storu na posterech s fotografiemi jednotlivých produktů. "Záměrně jsou na fotografiích výrobky od běžných až po ty speciální, které nás odlišují od konkurence," vysvětluje Marcela Syrovátková. Právě od komunikace speciálních produktů si společnost slibuje zvýšení zájmu o nakupování v Makru.
Kromě in-storu se kampaň objeví na billboardech, v rádiu a na internetu. Na sociálních sítích budou moci lidé zhlédnout tři videa, v nichž český, italský a francouzský kuchař připraví pokrmy pro různé příležitosti. Videa budou mít instruktážní charakter, podobně jako oblíbené televizní pořady o vaření, avšak s tím rozdílem, že jejich začátek se bude odehrávat v Makru při nákupu jednotlivých potravin.
Novou linku chce Makro držet v průběhu celého tohoto roku, v příštím roce spustí další vlnu kampaně.
Autor: mam
25.04.2012 - 07:01:52
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...