GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 15.07.2019, svátek má Jindřich
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ

Pizzboxx chce z krabice na pizzu udělat nosič


Pizzboxx chce z krabice na pizzu udělat nosičTéměř ve třiceti zemích světa má svoji pobočku Pizzboxx, firma která realizuje reklamu na kartonové krabice pro pizzu. Od letoška se chce s pomocí nových partnerů prosadit i v Čechách. V zahraničí je to poměrně rozšířený druh reklamy a umístění na krabici často ovlivní i její kreativní zpracování. U nás krabice zatím pro inzerci využívají spíše pizzerie samotné, nikoliv třetí strany. Hodí se přitom jak pro zadavatele z FMCG, tak pro služby a zábavu.


Reklama až do kanceláře


Pizzboxx může přesvědčit mj. kvalitním provedením, které umožňuje potisknout ofsetem všechny strany krabice. Zajímavá je i možnost samplingu a kuponů, které lze z krabice vylomit. Pavlína Kotasová, ředitelka firmy Dexpam, která vlastní licenci pro český trh, poukazuje ale také na mediální aspekt. "Průměrná doba konzumace pizzy je cca 20 minut a po celou tuto dobu může na lidi působit reklama umístěná na krabici. Při jídle jsou v klidu a více soustředění. Navíc se reklama dostane také do kanceláří, kam směřuje většina objednávek pizzy. Tam si reklamy všimnou i další lidé. Na rozdíl od ostatních nosičů se tato reklama nemusí obávat konkurence, protože pozornost je věnována pouze jednomu motivu," říká Pavlína Kotasová. Zatím disponuje jen daty z německých výzkumů, podle kterých si např. 3/4 dotázaných vybavilo reklamu, kterou viděli na krabici s pizzou. Data z Česka budou k dispozici až po pilotním projektu, který Pizzboxx spouští s Bontonfilmem (M&M 17/2010).

 

Profitují i pizzerie


Vyrobit lze v současnosti od 10 tisíc do 250 tisíc kusů krabic s reklamou. V Česku už se podařilo získat pokrytí 350 pizzerií, které jsou ochotné se vzdát vlastní reklamy na krabicích. Kampaň tak lze při současném pokrytí zaměřit i na konkrétní region. Projektu se neúčastní velké sítě, které si úzkostlivě střeží firemní kulturu. Těm menším ale může projekt přinést jasné úspory - nemusí pořizovat vlastní krabice, kterých měsíčně spotřebují průměrně okolo 800.


Licenčními partnery Pizzboxxu jsou v Česku Robert a Pavlína Kotasovi a jejich firma Dexpam. Krabici na pizzu považují za efektivní médium mj. proto, že pizzu člověk málokdy jí sám.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Jan Patera, foto: www.flickr.com (Annie in Beziers
04.05.2010 - 09:39:48



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 8 plus 7 je
 

PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

27.05.2009 - Tip na víkend: Prague Food Festival

Přestavte si, že sedíte v rozkvetlém parku, na jedné straně ...

04.08.2010 - Nejlepší bary v Česku

Bugsys Bar zařadil časopis Newsweek mezi dvacet nejlepších barů světa. ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.