GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 24.09.2018, svátek má Jaromír
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ

Vydejte se za klienty na sociální síť



ilustrační fotoSociální sítě představují pro komunikaci s potenciálními klienty dosud nevyužitý prostor. Společnosti působící v oblasti cestovního ruchu na nich však musí umět uživatele o svých přednostech přesvědčit nenásilnou formou.


1. Specifikujte správně svou výjimečnost



Vaše snaha o jedinečnost může být někdy v rozporu s tím, jak vás vnímají zákazníci. K úspěchu na sociálních sítích je nutné sladit jejich očekávání s vašimi představami, aby značka vzbuzovala důvěru.



2. Počítejte s dlouhodobějším horizontem



K úspěchu nestačí zákazníky pouze zaujmout, ale zachovat si jejich trvalou přízeň. Propagace prostřednictvím sociálních sítí je proti klasickým médiím trvalejšího charakteru. Časté změny ve způsobu komunikace tak mohou mít nepříznivý efekt.




3. Facebook je sázkou na jistotu



Své potenciální zákazníky s největší pravděpodobností naleznete na Facebooku. V současné době tuto sociální síť navštěvuje více než 300 milionů uživatelů po celém světě. Facebook tak patří k místům s největším potenciálem k podpoře obchodní činnosti. Na síť nejčastěji zavítají lidé se zájmem o životní styl a sdílení vzájemných zážitků, kteří v oblasti cestovního ruchu představují významnou cílovou skupinu.



4. Moderní komunikace si žádá aktivní přístup



Lidé jsou se sociálními sítěmi v každodenním kontaktu a zprostředkovávají si na nich vzájemně informace takřka v přímém přenosu. Chcete-li je zaujmout, přistupte na jejich životní styl. V tomto směru není nic odpudivějšího, než několik dní neaktualizovaný profil.



5. Získejte si své příznivce



Měřítkem úspěchu propagace na Facebooku nebo Twitteru je počet získaných přátel. Ti mohou vaší značce dát dobrovolně najevo svou přízeň a upozornit na ni tak okruh svých přátel. Prostřednictvím sociálních sítí můžete se svými příznivci sdílet netradiční formou informace, pro něž není v tradičním marketingu prostor.



6. Snažte se zaujmout pozornost nenásilnou formou


reklama:



Sociální sítě pracují na dobrovolné komunikaci, proto není efektivní svou nabídku necitlivě vnucovat. Na Facebook lze samozřejmě umístit i placenou reklamu, ale ta se často míjí účinkem. Podstatně efektivnější je proniknout přímo do profilů uživatelů, kteří vaši značku přijmou jako součást své identity.



7. Nebojte se konkurence



V současné době je těžké být na sociální síti opravdu originální. Prostor je otevřen všem a nabízí tak profily desítek firem, které podnikají ve stejném oboru. Zvolte mírovou cestu a navažte s nimi přátelství. Vzájemná propagace pro vás může mít větší přínos než neuvážená nevraživost.




8. Nabídněte komplexní služby na jednom místě



Spojte se na sociálních sítích s partnery, kteří vhodně doplní vaši nabídku. Oblast cestovního ruchu zahrnuje široké spektrum služeb. Klienti zajisté uvítají, pokud jim vedle vlastního ubytování doporučíte vyhlášené restaurace nebo kulturní nabídku ve vaší lokalitě.



9. Pozor na negativní reklamu!



V případě propagace na veřejně přístupné sociální síti se nevyhnete negativním příspěvkům, které se mohou snažit poškodit vaše jméno. Nepříznivé reakce můžete pochopitelně smazat a ignorovat. V mnohem příznivějším světle se však před klienty ukážete, když na ně pohotově zareagujete a stížnosti dokážete vyvrátit.



10. Zapojte do propagace své zaměstnance



Vaši zaměstnanci již pravděpodobně možnosti sociálních sítí objevili. Pokud své jméno spojí se zaměstnavatelem, stanou se nejdůvěryhodnějšími propagátory vašich služeb. Předem se ovšem ujistěte, že s vámi sdílejí stejné názory. V opačném případě by se tato forma spolupráce stala kontraproduktivní.

Zdroj: www.ihned.cz

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

        

 

Sdílet

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Walter Spitz
08.01.2010 - 07:49:06



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 3 plus 7 je
 

PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.