Tuzemský cestovní ruch mají letos posílit kampaně za přibližně 50 milionů korun.
"Česko to letí" nebo "Češi do Česka". To jsou hesla letošních kampaní CzechTourismu na podporu domácího cestovního ruchu. Příspěvková organizace na ně vyčlenila rozpočet přibližně 50 milionů korun. Rozsáhlou kampaň chce komunikovat ve všech mediatypech. Během následujících týdnů nasadí do televize několik verzí třicetivteřinových spotů, z nichž každý cílí na jinou věkovou skupinu. Reklama pro starší generaci láká na lázně a historické památky, mladé lidi na adrenalinové sporty a vinné sklípky, zamilované páry na romantické procházky, rodiny na hrady a zámky. Tváří spotů je herec Pavel Rímský.
Chystaná komunikace má být podle vedoucího oddělení marketingových projektů CzechTourismu Pavla Klicpery nová v tom, že upozorňuje na konkrétní možnosti, jak lze v Česku trávit volný čas. Doposud totiž organizace prezentovala Českou republiku obecně jako turistickou oblast, nyní zdůrazňuje konkrétní aktivity a její tradiční chutě jako přidanou hodnotu propagace. Součástí komunikace jsou i jednotlivé akce, z těch celoplošných pokračuje například rozvoj projektu "kudy z nudy". Internetový portál "kudy z nudy" má podle CzechTourismu ambici stát se hlavním informačním zdrojem pro cestování po Česku. Pokračovat bude například i v akcích na propagaci tuzemských lázní a méně známých turistických oblastí.
Na začátku roku nově odstartovala gastronomická akce Czech Specials neboli "Ochutnejte Českou republiku", na kterou z rozpočtu připadne 10 milionů korun. Myšlenkou je navázat na tradiční českou kuchyň a regionální speciality. Pod značkou Czech Specials budou vařit vybrané restaurace po celé zemi kvalitní tradiční gastronomii. Kampaň podpoří i soutěž Czech food cup, ve které se pak utkají. Tento rok plánuje v každém regionu zapojit do projektu alespoň deset restaurací. V březnu českou chuť představí na takzvané road show akci, která bude propagovat českou gastronomii v pěti evropských státech: Nizozemsku, Polsku, Maďarsku, Německu a Rakousku.
Jednou z dalších novinek je také kampaň 14 klenotů České republiky, která má akcentovat rozmanitost Česka. CzechTourism na ní spolupracuje s uměleckými a řemeslnými školami jednotlivých krajů. Studenti z odborných škol dostali za úkol navrhnout modely šatů typických barev a charakteristik jednotlivých regionů, které budou prezentovat dívky všech krajských soutěží Miss. Cílem je podpora oblastí prostřednictvím tradičního řemesla. Patronkou akce je módní návrhářka Jana Berg a kampaň vyvrcholí představením modelů na celostátním předávání titulu Česká Miss. CzechTourism letos odstartuje i průzkum, jenž má popsat profil českých návštěvníků. Monitoring trhu poběží podle slov mluvčího organizace Filipa Remence přibližně pět let a organizace jej pak využije při přípravě nových marketingových akcí propagujících tuzemské cestování.
CzechTourism propaguje Českou republiku jako cílovou destinaci pro volný čas i v zahraničí. Nejvýraznější kampaní je Česko "svatební" republika, jež je nasazená v britských televizích. V londýnském metru pak Česko láká Brity do Prahy na Valentýna.
Zdroj: www.ihned.cz
Hlavní strana | Články od nejnovějšího | Aktuálně | Alkoholické nápoje | Pivo | Víno | Nealkoholické nápoje |
Potraviny/Kuchyně | Hotel/Wellness/Spa |
Nové výrobky • | Recepty • |
Inzerce • |
Databáze dodavatelů • | Nápoják • |
Autor: Lenka Tinková
25.01.2010 - 20:12:00
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...