Pernod Ricard oznámil pro rok 2011 globální navýšení investic do marketingu v segmentu prémiových a superprémiových značek. Vedení skupiny krok odůvodnilo tím, že značky v tomto segmentu přinášejí nejvíce peněz do celkového rozpočtu.
Výnosnost prémiových produktů potvrzuje zaváděním nových produktů v této oblasti například Stock Plzeň-Božkov, který letos představil dvě prémiové irské whisky, aktuálně má svoji premiéru v Česku prémiová vodka Stock Prestige. "Do konce roku připravujeme pro prémiový segment ještě dvě další novinky," uvedl generální ředitel Stocku Plzeň-Božkov Petr Pavlík, který nechtěl kvůli konkurenci prozradit víc.
Pro superprémiové produkty (cena od 500 Kč za 0,7l lahev) ale zatím podle manažerky komunikace Jan Becher - Pernod Ricard Evy Kotýnkové platí, že český trh je v této oblasti nerozvinutý. "Lze však u něj pozorovat výrazně pozitivní růst," tvrdí Kotýnková. Třeba kategorie superprémiových whisky zaznamenala meziroční nárůst o 8 %, rostoucí je také kategorie šampaňského a tradičně segment třtinového rumu a vodek. Klíčovou pro prémiové produkty se jeví dlouhodobá marketingová podpora. "U prémiových produktů klademe důraz na přesné cílení a bezprecedentní kvalitu exekuce veškeré marketingové podpory, a to bez ohledu na krizi či konjukturu," uzavírá marketingový ředitel Brown--Forman Petr Polák.
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Martina Suchá
04.10.2010 - 09:42:45
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...