GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 23.10.2018, svátek má Teodor
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ

Dodnes čerpám z kontaktů, které jsem díky soutěži získal

 


Pytloun design hotelVítězné místo v soutěži Živnostník roku pomohlo Lukáši Pytlounovi při prodeji franšízy jeho hotelu


Vítězem minulého ročníku soutěže Živnostník roku se stal osmadvacetiletý podnikatel Lukáš Pytloun z Liberce. Jeho příběh úspěchu je jako z filmu.


Lukáš Pytloun rád cestoval. A v cizině si uvědomil, že v Liberci chybí kvalitní ubytování za rozumnou cenu. Z úspor ze zahraničních brigád a pomocí bankovního úvěru koupil polorozbořený dům s pěti byty. Na to, že byl tehdy ještě student třetího ročníku vysoké školy, to byla velká odvaha. "Tehdejší poměr mezi kvalitou a cenou ubytování u nás mi nedal, abych v tom něco nezkusil udělat," říká Lukáš Pytloun.


První zrekonstruovaný byt začal pronajímat zahraničním dělníkům. Veškerý zisk investoval zpátky do domu, který postupně předělal na penzion s 54 lůžky.


Od té doby se mu za sedm let podnikání postupně podařilo v Liberci otevřít čtyři penziony, dvě stylové restaurace a dva hotely s celkovou kapacitou přes 300 lůžek všech kategorií ubytování.


Nejkomfortnější z nich byl donedávna čtyřhvězdičkový Pytloun design hotel. Letos k němu ale přibyl další, stejně kvalitní. "Právě máme podepsanou smlouvu s hotelem v Ostrově u Tisé, kam jsme prodali náš franšízingový koncept a další zájemci o franšízu hotelů Pytloun se hlásí," říká loňský živnostník číslo jedna. " A na tomto prodeji licence k provozování hotelu se velkou měrou podílelo právě vítězství v soutěži Živnostník roku," dodává uznale Pytloun.


Vítězství mu přineslo větší známost a popularitu v Liberci a okolí. "Lidé mě poznávali na ulicích, často mi ještě dodatečně gratulovali a musím říct, že to bylo příjemné," vzpomíná.


Účast v soutěži rozhodně doporučuje všem, kteří se o něco snaží. Není ani nutné zvítězit, každé zviditelnění je dobré. Říká, že dodnes čerpá z kontaktů a známostí, ke kterým by se možná ani jinak nedostal.


"S některými, které jsem díky soutěži potkal, jsem začal pravidelně obchodovat."


Sláva spojená s úspěchem podle něj dopadla tak trochu i na každého zaměstnance. A že jich má kolem sedmdesátky.


"Pozoruji u nich větší loajalitu a hrdost na to, že se podílí na něčem, co získalo všeobecné uznání. Není to zdaleka jen můj osobní úspěch, je to výsledek dobré práce nás všech dohromady. Jen moje jméno je vystrčeno do popředí," říká dnes skromně Lukáš Pytloun.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Vítězslav Křížek
19.10.2010 - 08:51:41

PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

14.09.2011 - Calvados - pálenka s historií

Calvados je typickým francouzským destilátem. Vyrábí se destilací zkvašeného jablečného ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.