Jistě i ve vašem hotelu, restauraci nebo wellness centru neustále řešíte otázku, jak využít kvalitního a přitom ekonomicky nenáročného marketingu pro získání nových klientů, kteří jsou dnes doslova nedostatkovým zbožím. Variant a cest ke zdárnému cíli existuje vždy několik a v mnoha případech mohou být i specifické. Vždy záleží nejen na kvalitě a přesném cílení marketingové kampaně, kterou jsme si zvolili, ale zejména i na osobě, která danou kampaň ve firmě provádí, nebo agentuře, které marketingové služby svěříte. Předkládáme vám další ze série možných marketingových tipů, díky nimž v rámci přijatelné cenové nákladnosti získáte široký okruh nejen oslovených klientů, ale zejména těch, kteří vašich služeb skutečně využijí:
- Využívejte širokých možností sociálních sítí (Facebook, LinkedIn atd.).
- Mějte vhodně zvolené a umístěné tiskové propagační materiály.
- Nabízejte hostům ubytovací a wellness balíčky.
- Pořádejte ve svém zařízení akce podle výjimečného data (Valentýn, první jarní den, dětský den).
- Ptejte se svých klientů a získávejte zpětnou vazbu.
Jako vždy je nejdůležitější kvalita a vysoká úroveň nabízených služeb, nepřehlédnutelná profesionalita a informovanost obsluhujícího personálu, se kterým klient přichází při svém pobytu do styku. Ten musí umět služby hotelu prodat a nabídnout tak, jako by je chtěl s chutí využít sám.
Nejjednodušší formou prezentace nejen hotelových služeb je využití sociálních sítí. Jako u firemního webu platí, že informace zde mají být aktuální. Výhodou je možnost velice rychlé aktualizace a upozornění na časově omezené akce či výjimečné události. Nedocenitelné informace však v sobě ukrývají samotní vaši hosté. Nebojte se jich zeptat na jejich názor, sami vám nejlépe řeknou, s čím nebyli spokojeni, co od vašeho zařízení očekávali a zda a proč odjíždějí zklamaní.
Hlavně pozitivně.
Hosté si mezi sebou řeknou první i poslední. Nedejte jim příčinu používat negativní kritiku.
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Jaroslav Musil
29.10.2010 - 08:18:38
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...