GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 22.05.2018, svátek má Emil
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ

Nezaspal trochu váš marketing?

 


ilustracni fotoJistě i ve vašem hotelu, restauraci nebo wellness centru neustále řešíte otázku, jak využít kvalitního a přitom ekonomicky nenáročného marketingu pro získání nových klientů, kteří jsou dnes doslova nedostatkovým zbožím. Variant a cest ke zdárnému cíli existuje vždy několik a v mnoha případech mohou být i specifické. Vždy záleží nejen na kvalitě a přesném cílení marketingové kampaně, kterou jsme si zvolili, ale zejména i na osobě, která danou kampaň ve firmě provádí, nebo agentuře, které marketingové služby svěříte. Předkládáme vám další ze série možných marketingových tipů, díky nimž v rámci přijatelné cenové nákladnosti získáte široký okruh nejen oslovených klientů, ale zejména těch, kteří vašich služeb skutečně využijí:


- Využívejte širokých možností sociálních sítí (Facebook, LinkedIn atd.).


- Mějte vhodně zvolené a umístěné tiskové propagační materiály.


- Nabízejte hostům ubytovací a wellness balíčky.


- Pořádejte ve svém zařízení akce podle výjimečného data (Valentýn, první jarní den, dětský den).


- Ptejte se svých klientů a získávejte zpětnou vazbu.


ZEPTEJTE SE SVÉHO HOSTA


Jako vždy je nejdůležitější kvalita a vysoká úroveň nabízených služeb, nepřehlédnutelná profesionalita a informovanost obsluhujícího personálu, se kterým klient přichází při svém pobytu do styku. Ten musí umět služby hotelu prodat a nabídnout tak, jako by je chtěl s chutí využít sám.


Nejjednodušší formou prezentace nejen hotelových služeb je využití sociálních sítí. Jako u firemního webu platí, že informace zde mají být aktuální. Výhodou je možnost velice rychlé aktualizace a upozornění na časově omezené akce či výjimečné události. Nedocenitelné informace však v sobě ukrývají samotní vaši hosté. Nebojte se jich zeptat na jejich názor, sami vám nejlépe řeknou, s čím nebyli spokojeni, co od vašeho zařízení očekávali a zda a proč odjíždějí zklamaní.

 

Hlavně pozitivně.
Hosté si mezi sebou řeknou první i poslední. Nedejte jim příčinu používat negativní kritiku.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Jaroslav Musil
29.10.2010 - 08:18:38

PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

11.05.2018 - Naši vinaři přivážejí 57 medailí z New Yorku

Moravští a čeští vinaři uspěli na mezinárodní soutěži Great American ...

25.08.2011 - Pavel Tvaroh

Jmenuje se Pavel Tvaroh a je z Meziboří. Najít jeho ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.