GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 18.06.2018, svátek má Milan
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ

Navigace aneb cesta džunglí

 

ilustracni fotoTéměř každé město je dnes přesyceno reklamními poutači a ani v Praze tomu není jinak. Ve větších městech jsou veškeré vhodné prostory pro reklamu navíc doplněny různými navigacemi. Otázkou zůstává, zda taková navigace plní v dnešní technické době ještě vůbec svůj účel.


Vzpomeňte si, kolikrát se vám stalo, že jste vyrazili za určitým účelem do míst, která tak dobře neznáte, a na cestě jste si uvědomili, že jste se zapomněli předem podívat do mapy na trasu, nebo třeba zadat plánovač cesty do počítače? Spolehli jste se na pouliční navigaci, ale v půli cesty jste už litovali. Stejně může dopadnout také host vašeho hotelu. Nenechte jej udělat si špatný první dojem z vašeho provozu už na cestě k vám.


DODRŽUJTE PRAVIDLA


Existují určitá pravidla, která by navigace měla splňovat, aby se za navigaci vůbec dala pokládat. Především jde o to, co by samotná navigace obsahovat měla a co nikoliv. Určitě by měla mít jednoduchý a srozumitelný motiv. Nejlépe název a logo hotelu spolu se směrovkou nebo informací, kolik kilometrů či metrů zbývá do cíle. Každá navigace by měla být výrazná a barevně sjednocená, což je obzvlášť důležité, pokud se kombinují různé prvky navigace.


S navigací pro pěší by se mělo začínat u zastávky prostředku hromadné dopravy, na dobře viditelném místě. Důležité je zvážit, ze kterého směru k vám hosté přicházejí, s ohledem na finance volit ty nejdůležitější trasy a v rámci možností rozšířit i na méně exponované příjezdové trasy. Pro motoristy pak umístěte navigaci na hlavní tahy silnic a určitě také před změnou směru jízdy, před křižovatkou, v případě odbočení z navigované trasy nebo kruhového objezdu.


CO NENÍ VIDĚT, NEPLATÍ


Viditelnost navigace by měla být alespoň na 50, lépe na 100 metrů. Pro navigaci obecně lze používat různé typy ploch. Vhodným umístěním navigace pro pěší i motoristy jsou stožáry veřejného osvětlení nebo tzv. trakční stožáry. Výhradní právo na jejich osazení u nás má společnost Erflex. "Outbannery s viditelnou plochou 50 x 200 cm na těchto sloupech jsou vhodné jak pro navigaci, tak při otevření nového hotelu," říká Karolína Bidlová ze společnosti Erflex.


Další možností je navigace umístěná na paticích stožárů. "Považuji ji za jednu z nejvhodnějších pro pěší i pro auta - minimální problémy se schválením, je dobře viditelná," říká Karel Rozboud, jednatel společnosti Studio Future. Nikdy však nezapomeňte na názor hostů, ti vám nejlépe sdělí sami, zda jim vaše navigace usnadnila cestu, či ne.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Věra Nováková
01.11.2010 - 13:46:02

PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

20.02.2009 - VIVA TEQUILA! Střet mýtů a reality

To co je pro Moraváka slivovice, Řeka ouzo či Itala ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.