Bohemia Sekt představuje 3 měsíce před Silvestrem nový výrobek, který může ještě více upevnit pozici prvního místa společnosti v prodejích šumivých vín na českém trhu. Bohemia Sekt Blanc de Noirs brut je vyroben z hroznů modrých odrůd, které mu dodávají štíhlé tělo, přírodní sladkost ovoce a zároveň lahodnost. K dostání je od 1.10. v klasickém objemu 750 ml v síti velkoobchodů Makro za 109,90 bez DPH.
Bílý z modrých“ byl představen pro plzeňany na setkání 20. října v Hotelu u Zvonu. Kmotrem se stal hokejista Martin Straka, generální ředitel společnosti BOHEMIA SEKT pan Josef Vozdecký a Kateřina Šonková, Nejzajímavější tvář roku 2006, Tvář roku 2007 a Miss Bohemia 2008. Na večírku, který se konal v minulém týdnu v Praze na svět nového člena rodiny Bohemia Sekt přivítali moderátorka večera Gábina Partyšová, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT Martin Fousek a zpěvačka Victoria.
„Už při výběru vín do základního cuvée je patrná dokonalá čistota a harmonie vybraných klaretů. Náš nový sekt je výjimečný svou aromatickou i sametovou chutí. Ve vůni jsou znát tóny lesního ovoce, v závěru pak také lehký nádech květin. Sekt z modrých hroznů osloví svou svěžestí i pikantností,“ dodává pan Josef Vozdecký.Společnost se na výrobu šumivého bílého vína z modrých hroznů chystala několik let. Vlastní proces vývoje tohoto nového produktu trval přibližně jeden rok. „Po úvodních jednáních s obchodními partnery o jeho zařazení do portfolia nabízených sektů je patrné, že Blanc de Noirs zaujal“ tvrdí obchodní ředitel pan Mgr. Petr Černý.Nový sekt má ambice získat pozornost i zajímavým designem láhve z matného skla s modrozelenou etiketou. Po „nealkoholickém Bohemia Sektu“ a redesignu červeného Chateau Belveder doux přivádí letos na předvánoční trh největší domácí producent šumivých vín další zajímavou novinku.„Držíme si pozici firmy, která nežije pouze z minulosti, ale systematicky inovuje svou nabídku produktů,“ konstatuje marketingový ředitel společnosti ing. Martin Fousek. „Ve stále ostřejší konkurenci je to cesta, jak pokračovat v úspěšných výsledcích a ve snaze budovat silnou značku,“ doplnil.
BOHEMIA SEKT,a.s., zaznamenala v roce 2007 vůbec nejlepší ekonomické výsledky od svého vzniku. Prodala 27,5 milionů lahví klidných vín a sektů dvanácti vlastních značek a deseti importovaných. Společnost drží svůj tříčtvrtinový podíl na domácím trhu šumivých vín. Její obrat dosáhl 1,6 miliardy korun, a patří proto k nejvýznamnějším výrobcům v kategorii nápojářského průmyslu.
01.10.2008 - 09:59:34
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.
(zasílání lze kdykoliv odhlásit)