1 / 42
18.06.2017 - První boutique hotel na Šumavě láká na delikatesy francouzského šéfkuchaře
Restaurace Nebespán v Kašperských Horách je synonymem špičkové zážitkové gastronomie s jedinečným francouzským šarmem. Zdejší kuchyni totiž velí François Thuille – charizmatický Francouz původem z Cognacu, který prošel kuchyněmi celého světa, až nakonec zakotvil na Šumavě. Letošní léto tak bude návštěvníkům Šumavy zpříjemňovat francouzsko-venkovsko-šumavská gastronomie z regionálních surovin.
více zde...
07.05.2014 - Tork se stává partnerem Asociace hotelů a restaurací ČR
Společnost SCA, která stojí za globální značkou hygienických řešení Tork, se stala partnerem Asociace hotelů a restaurací ČR. Tork si jako jednička v oblasti hygieny mimo domov klade za úkol pečovat o tento sektor i v...
27.02.2013 - V kontaktu s hosty jsem neustále
Ředitelka hotelu Clarion Špindlerův Mlýn Radka Řeháková se v hotelovém odvětví pohybuje již od patnácti let, kdy brigádně pracovala jako servírka na horské chatě rodičů své kamarádky. V průběhu let prošla v rámci hotelu nejrůznějšími pozicemi a ve své současné roli...
27.02.2013 - Platba za internet: Ano, nebo ne?
Nejen pražské hotely mají v posledních letech tendenci využívat dumpingové ceny k zajištění vysokého procenta obsazenosti. Jedná se o velmi snadný a zdánlivě nevyhnutelný způsob plnění ekonomických...
26.02.2013 - Přemýšlejte jinak a vybočte z davu
Vybočit z osvědčených principů a lehce obměněných sezonních nabídek, které v pravidelných cyklech přivedou určitý počet zákazníků, se dá jen těžko. Ať už za tím stojí pohodlnost provozovatele hotelového zařízení nebo snad strach z nového a nepoznaného, je nutné zavedený...
26.02.2013 - Připravte si marketingový plán 2013
Při přípravě hotelového marketingového plánu na rok 2013 přemýšlejte o tom, čím jej obohatit z výsledků minulých let. Zanalyzujte si dobré a špatné stránky podnikání a stavějte na osvědčených základech, ke kterým přidejte inovační, módní a trendové...
25.02.2013 - Kam spějí česká wellness?
Hoteloví hosté mají stále větší touhu a potřebu pečovat o sebe a své zdraví i během pobytu v hotelu. Hoteliér by si toho měl být vědom a nabídnout klientovi komplex kvalitních služeb - skvělou kuchyní počínaje a nekonečnými možnostmi...
23.02.2013 - Jak nejlépe zaujmout zákazníka
Neustále se mluví o tom, že musíme dát zákazníkovi to, co chce a očekává, plus něco navíc. Všichni tedy vymýšlejí něco navíc a nakonec nabízejí téměř to samé. Pro hotelovou restauraci je nejtěžší zaujmout místní...
22.02.2013 - O hosta se musíte opravdu zajímat
Tomáš Souček je v pozici food & beverage manažera pražského hotelu Grand Majestic Plaza denně v kontaktu s hosty, čímž má zaručenou téměř okamžitou zpětnou vazbu. Klíčem k úspěchu je podle jeho názoru kvalitně odvedená práce a zájem o...
22.02.2013 - Loňský rok hlásí kolem 13 milionů hostů
Počet hostů v tuzemských hotelech a penzionech loni poprvé přesáhl 13 milionů. Meziroční nárůst počtu turistů v ubytovacích zařízeních tak dosáhl šesti až osmi procent. Vyplývá to z odhadu analytické společnosti Mag Consulting. Rok 2012 byl z pohledu cestovního...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Houbaření může mít mnoho podob. V Itálii a Francii si ...
Přednímu tuzemskému výrobci cukrovinek Opavia-LU loni vzrostl zisk o více ...
Čeští gurmeti chodí nejraději debužírovat do čísla 40 v pražské ...
Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.
(zasílání lze kdykoliv odhlásit)