Pernod Ricard oznámil pro rok 2011 globální navýšení investic do marketingu v segmentu prémiových a superprémiových značek. Vedení skupiny krok odůvodnilo tím, že značky v tomto segmentu přinášejí nejvíce peněz do celkového rozpočtu.
Výnosnost prémiových produktů potvrzuje zaváděním nových produktů v této oblasti například Stock Plzeň-Božkov, který letos představil dvě prémiové irské whisky, aktuálně má svoji premiéru v Česku prémiová vodka Stock Prestige. "Do konce roku připravujeme pro prémiový segment ještě dvě další novinky," uvedl generální ředitel Stocku Plzeň-Božkov Petr Pavlík, který nechtěl kvůli konkurenci prozradit víc.
Pro superprémiové produkty (cena od 500 Kč za 0,7l lahev) ale zatím podle manažerky komunikace Jan Becher - Pernod Ricard Evy Kotýnkové platí, že český trh je v této oblasti nerozvinutý. "Lze však u něj pozorovat výrazně pozitivní růst," tvrdí Kotýnková. Třeba kategorie superprémiových whisky zaznamenala meziroční nárůst o 8 %, rostoucí je také kategorie šampaňského a tradičně segment třtinového rumu a vodek. Klíčovou pro prémiové produkty se jeví dlouhodobá marketingová podpora. "U prémiových produktů klademe důraz na přesné cílení a bezprecedentní kvalitu exekuce veškeré marketingové podpory, a to bez ohledu na krizi či konjukturu," uzavírá marketingový ředitel Brown--Forman Petr Polák.
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Martina Suchá
04.10.2010 - 09:42:45
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...