Některé americké luxusní restaurace, ale i některé menší řetězce zavádějí do provozu namísto klasických jídelních lístků iPady, uvedla agentura AP. Pomocí tabletu lze kromě výběru i platit, což objednávání a placení zrychluje.
"Je to cool a trendy a děti to milují," řekl Darren Tristano, viceprezident společnosti Technomic, která se zabývá poradenstvím v pohostinství. Tablety otevírají prostor pro různé aplikace. Návštěvník restaurace Chicago Cut Steakhouse v Chicagu si může ve virtuálním vinném sklepě vybrat mezi 750 druhy vín. Ve vteřině si může v iPadu vybrat podle ceny či země a oblasti původu, prohlédnout si fotografii láhve, získat informace o chuti, složení a dokonce vinohradu, odkud víno pochází. Společnost nakoupila 40 iPadů, každý za zhruba 700 dolarů, avšak investice se již začíná vracet. Od doby, kdy firma iPady zavedla, vzrostl prodej vín o 20 %. Jay Clark, šéf týmu, který instaloval systém v restauraci Chicago Cut, však je pro zachování klasických jídelních lístků: "Pokud někteří lidé preferují dotek reálných věcí a vyhovuje jim papírové menu, měli by tu možnost stále mít."
Řetězec Au Bon Pain používá iPady v šesti ze svých 220 kaváren a plánuje další rozšíření. "Dosud jsme používali několikastránková menu, ale to všechno je pryč," řekl Ed Frechette, viceprezident marketingu společnosti. Pomocí iPadů mohou lidé objednávat občerstvení v odletové hale letiště JFK v New Yorku nebo v restauracích výletní lodi společnosti Celebrity Cruises. Podle Adama Kidrona z newyorské společnosti 4Food se výběr jídel a nápojů pomocí tabletu rozšíří v budoucnu natolik, že se stane normou. Nebude prý již "záležitostí libovůle, nýbrž nutností".
Pro Patricka Eldrona, šéfa firmy orderTALK, která se zabývá instalací online objednávacích systémů v restauracích, spočívá hlavní význam iPadů v restauracích v budování vztahu se zákazníkem, a to prostřednictvím digitálních dotazníků či připomínek zákazníků ve formě e-mailů. "Máte k dispozici vysoce hodnotná data o zákaznících, jak často jedí, co si ten který zákazník rád objednává."
Multimediální počítač iPad od firmy Apple zaznamenal hned po uvedení na trh v dubnu 2010 fenomenální úspěch. Hybrid mezi notebookem a mobilním telefonem vytvořil trh svého druhu, na němž se záhy objevily konkurenční výrobky od firem Hewlett Packard, Dell či Samsung.
Zdroj: www.ihned.cz
22.01.2011 - 14:48:17
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...