GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 22.07.2018, svátek má Magdaléna
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » INSPIRACE/RESTAURACE

iPady v restauraci

 

 

Některé americké luxusní restaurace, ale i některé menší řetězce zavádějí do provozu namísto klasických jídelních lístků iPady, uvedla agentura AP. Pomocí tabletu lze kromě výběru i platit, což objednávání a placení zrychluje.

 

 ilustracni foto

 

  
"Je to cool a trendy a děti to milují," řekl Darren Tristano, viceprezident společnosti Technomic, která se zabývá poradenstvím v pohostinství. Tablety otevírají prostor pro různé aplikace. Návštěvník restaurace Chicago Cut Steakhouse v Chicagu si může ve virtuálním vinném sklepě vybrat mezi 750 druhy vín. Ve vteřině si může v iPadu vybrat podle ceny či země a oblasti původu, prohlédnout si fotografii láhve, získat informace o chuti, složení a dokonce vinohradu, odkud víno pochází. Společnost nakoupila 40 iPadů, každý za zhruba 700 dolarů, avšak investice se již začíná vracet. Od doby, kdy firma iPady zavedla, vzrostl prodej vín o 20 %. Jay Clark, šéf týmu, který instaloval systém v restauraci Chicago Cut, však je pro zachování klasických jídelních lístků: "Pokud někteří lidé preferují dotek reálných věcí a vyhovuje jim papírové menu, měli by tu možnost stále mít."


Řetězec Au Bon Pain používá iPady v šesti ze svých 220 kaváren a plánuje další rozšíření. "Dosud jsme používali několikastránková menu, ale to všechno je pryč," řekl Ed Frechette, viceprezident marketingu společnosti. Pomocí iPadů mohou lidé objednávat občerstvení v odletové hale letiště JFK v New Yorku nebo v restauracích výletní lodi společnosti Celebrity Cruises. Podle Adama Kidrona z newyorské společnosti 4Food se výběr jídel a nápojů pomocí tabletu rozšíří v budoucnu natolik, že se stane normou. Nebude prý již "záležitostí libovůle, nýbrž nutností".


Pro Patricka Eldrona, šéfa firmy orderTALK, která se zabývá instalací online objednávacích systémů v restauracích, spočívá hlavní význam iPadů v restauracích v budování vztahu se zákazníkem, a to prostřednictvím digitálních dotazníků či připomínek zákazníků ve formě e-mailů. "Máte k dispozici vysoce hodnotná data o zákaznících, jak často jedí, co si ten který zákazník rád objednává."


Multimediální počítač iPad od firmy Apple zaznamenal hned po uvedení na trh v dubnu 2010 fenomenální úspěch. Hybrid mezi notebookem a mobilním telefonem vytvořil trh svého druhu, na němž se záhy objevily konkurenční výrobky od firem Hewlett Packard, Dell či Samsung.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

22.01.2011 - 14:48:17

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

12.11.2008 - Čaj

V jedné čínské legendě, Shen Nung, legendární čínský císař seděl ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.