Vuelta a casa Bacardi, motivační soutěž pro bary napříč Českou republikou zná vítěze. Na prvním místě se umístil písecký Revolution bar, druhou příčku obsadil českobudějovický Mocca bar a na třetím místě skončil klub Mexx z Telče. Tři zástupci z každého vítězného podniku navštíví na přelomu června a července španělské město Sitges, místo, kde se narodil zakladatel v současnosti nejprodávanějšího rumu na světě Don Facundo Bacardi.
Vuelta a casa Bacardi je motivační soutěž značky Bacardi, která probíhala od listopadu 2010 do dubna 2011 v barech po celé republice. Podniky se do programu mohly přihlašovat prostřednictvím obchodních zástupců, od listopadu do konce dubna probíhalo průběžné hodnocení přihlášených barů. Hlavním kritériem nebylo pouze množství prodaného rumu Bacardi, ale také vizibilita značky v daném podniku. Hodnotila se dominance brandu, originalita a doba jeho vystavení.
Do soutěže se zapojilo více než 60 barů z celé ČR, ale výhra v podobě 3 denního výletu do rodného města zakladatele Bacardi čekala jen na 3 zástupce z každého ze 3 nejúspěšnějších barů. Na prvním místě se umístil písecký Revolution bar, druhou příčku obsadil českobudějovický Mocca bar a na třetím místě skončil klub Mexx z Telče. „Výherce čeká ve Španělsku bohatý program, nebude chybět návštěva Barcelony, večerní návštěva vybraných, stylových barů a v neposlední řadě zastávka v návštěvním centru Bacardi, které je jednou z hlavních atrakcí města Sitges. Toto město nebylo vybráno náhodou - právě odtud totiž pochází Don Facundo Bacardi, zakladatel v současnosti nejrozšířenějšího rumu na světě." říká Martin Brodský, brand manager značky Bacardi.
28.06.2011 - 12:19:10
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...