GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.10.2021, svátek má Michaela
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Špičkové nealkoholické nápoje světových značek spojují síly

 

 


Spickove nealkoholicke napoje svetovych znacek spojuji silySpolečnost Karlovarské minerální vody (KMV) uzavřela 22. listopadu licenční smlouvu o výrobě a distribuci vybraných sycených limonád. Licenci poskytla společnost Orangina Schweppes International, součást skupiny Suntory Group, která vyrábí světoznámý nápoj Schweppes Indian Tonic. KMV se nyní staly výhradním nositelem licence na produktové řady sycených limonád Schweppes a Dr Pepper v České republice a na Slovensku a doplňují tak své již aktuálně široké portfolio sycených a ochucených nápojů a minerálních a pramenitých vod. Distribuci portfolia Schweppes do maloobchodního prodeje a gastra zahájí KMV již v lednu 2013.

 

„Dlouhodobě patří nápoje Schweppes k nejoblíbenějším pro konzumaci doma i v barech," uvedl Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV. Podle něj je nově uzavřená licenční smlouva dobrou příležitosti pro rozšíření aktivit KMV na trhu nealkoholických nápojů v ČR i SR.

 

Minerální voda Mattoni se pyšní již stočtyřicetiletou tradicí. Moderní historie KMV se začala psát počátkem devadesátých let minulého století, kdy rodina Pasquale převzala podnik v Kyselce v žalostném stavu. Více než dvě desetiletí tvrdé práce, důraz na kvalitu a rozsáhlé investice umožnily vznik největšího českého výrobce minerálních a pramenitých vod včetně ochucených nápojů a ledových čajů. Výrobky KMV, které se vyrábějí v pravděpodobně nejmodernějším a nejsofistikovanějším výrobním závodě v Evropě, se v současné době exportují do více než třiceti zemí světa.

 

„Budování prémiových značek je disciplína, s níž máme velké a dobré zkušenosti," tvrdí Alessandro Pasquale. „Výroba nápojů vysoké kvality patří k naší rodinné tradici," řekl dále Pasquale. Rozšiřování portfolia vlastních i licenčních výrobků je plně v souladu se záměry KMV věnovat zvýšenou pozornost módním trendům ve spotřebě nealkoholických i míchaných nápojů. „Zatímco synonymem pro špičkovou minerálku je Mattoni, mezi toniky kraluje Schweppes," vysvětlil Pasquale.

 

„Ve společnosti Orangina Schweppes jsme našli zkušeného partnera, který nabízí špičkové a konzumenty oblíbené značky s vynikající pozicí na mezinárodních trzích," uzavřel Pasquale.

 

Společnost KMV tak nyní disponuje nejucelenější nabídkou prémiových nealkoholických nápojů na českém i slovenském trhu: od přírodních i ochucených vod (Mattoni,Aquila, Magnesia), přes sirupy a ovocné nápoje (Yo, bimboo), džusy (granini), ledové čaje až po sycené limonády (Schweppes/Dr Pepper).

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

18.05.2013 - 11:15:42

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

21.10.2008 - IQ tipy pro gurmetský zážitek

Nejchutnější a taky nejdražší jsou jikry vyzy velké, takzvané beluga. ...

20.09.2008 - Absinth - základní informace

Absinth je tradičně destilovaný nápoj s vysokým podílem alkoholu (45%-75% ...

13.09.2011 - Postmixy šetří váš čas, prostor i peníze

Pokud řešíte zajištění přísunu chutných, čerstvých a osvěžujících nápojů pro ...

01.06.2015 - Kavárny mohou vyzkoušet úsporné ubrousky Tork

Značka Tork společnosti SCA, největší světový výrobce řešení problémů pro ...

11.05.2018 - Japonský pivní hit jde na trh v Česku

Když před třemi desítkami let japonská společnost Asahi uvedla na ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2021 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.