GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.11.2019, svátek má Alžběta
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Becherovka se zaměří na inovace

 

BecherovkaOd ledna spustila Becherovka inovační oddělení, jehož cílem je zdokonalení marketingových aktivit produktu Becherovka. V rámci inovací si společnost stanovila tři cíle, jichž chce v tomto roce dosáhnout.

"Primárně se chceme soustředit na on-trade," říká Milan Gába, marketingový manažer Jan Becher - Karlovarská Becherovka. Přítomnost značky v gastro zařízeních činí značku prémiovější a pomáhá posilovat emociální vztah se zákazníkem. "Lidé v barech tráví volný čas, celkově jsou uvolněnější - dá se tedy velmi dobře cílit na jejich emoce," komentuje Gába, proč je pro společnost důležitá komunikace v on-trade. V restauracích a barech se chce Becherovka zaměřit také na správné servírování bitteru. Poslední cíl, který si Becherovka pro tento rok stanovila, je využít příležitosti, jakou jsou Velikonoce, Vánoce nebo Valentýn k zavedení dárkových balení do maloobchodů. "Jediné, čeho se inovace nebudou týkat, je tvar lahve produktu a receptura," říká Gába.

Právě se zaměřením na příležitosti souvisí také zavedení několika dárkových balení Becherovky. Ta chce výrobky rozdělit podle potřeb zákazníka. "Balení a velikost produktů se budou lišit podle toho, zda ho chce zákazník použít jako jakousi vstupenku na párty, nebo chce pouze potěšit někoho malým dárkem," upřesňuje Gába.

Právě pro vysoce konkurenční segment rychloobrátkového zboží jsou inovace důležité. Na začátku roku oznámily velké investice do inovací například Procter & Gamble nebo Coca-Cola. Ta trend v Česku potvrdila hned na začátku roku, kdy vylepšila chuť odlehčené varianty Coca-Coly. "U light kolových nápojů jsou všichni hlavní hráči v posledních letech nejaktivnější, a to jak v inovacích, tak co se týče marketingových investic," potvrzuje brand manažerka Pepsi Veronika Hořáková.

 

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

 

 

        

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
15.03.2010 - 02:01:14



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 10 plus 10 je
 

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

18.06.2017 - První boutique hotel na Šumavě láká na delikatesy francouzského šéfkuchaře

Restaurace Nebespán v Kašperských Horách je synonymem špičkové zážitkové gastronomie ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

13.09.2011 - Postmixy šetří váš čas, prostor i peníze

Pokud řešíte zajištění přísunu chutných, čerstvých a osvěžujících nápojů pro ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.