GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 26.04.2024, svátek má Oto
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Likérka Granette se brání proti výrobě Myslivce jinou firmou 

myslivec-krabice-sklenicky-granette    Ústecká likérka Granette, která už více než 150 let vyrábí alkoholický nápoj Stará myslivecká, zjistila, že podobnou lihovinu pod názvem Myslivec vyrábí i severomoravská firma Dr. Marco. Granette se cítí být jejím jednáním poškozena, považuje ho za nekalou soutěž a chce se právně bránit. ČTK to dnes sdělil mediální zástupce firmy Josef Vejlupek. Jednatel firmy Dr. Marco Marek Macej ČTK řekl, že vyrobili prvních 300 litrů lihoviny a nic z ní zatím neprodali.


    Už dříve firma údajně požádala o registraci ochranné známky pod názvem Myslivec Dr. Marco a nyní čeká na její schválení. "Náš nápoj je sice Myslivci podobný, ale je vyroben podle vlastní receptury. Nechtěli jsme nikomu ublížit a udělat nic nekalého. Na úřadu nám řekli, že je možné si takovou ochrannou známku zaregistrovat," řekl Macej.

 
    "Severomoravská společnost Dr. Marco bezesporu ví, že už více než sto padesát let u nás vyrábíme Starou mysliveckou a jsme majiteli její ochranné známky," řekl ředitel likérky Granette Pavel Kadlec. Granette nyní podniká všechny nutné právní kroky k zamezení obchodní činnosti v souvislosti s novou lihovinou.

    Podobná kauza se neobjevuje podle Vejlupka na českém trhu s lihovinami poprvé. Podobný případ také v souvislosti s lihovinou Stará myslivecká se vyskytl v roce 2006 a tehdejší výrobce musel výrobu a prodej svého nápoje do několika týdnů ukončit.

    Ústecká likérka Granette v loňském roce utržila téměř miliardu korun, meziročně o sedm procent více. Vyrobila 7,4 milionu litru alkoholických nápojů, což je o dvě procenta více než v roce 2008. Vyšší nárůst tržeb o sedm procent ve srovnání s nárůstem objemu výroby byl podle společnosti ovlivněn změnou struktury vyráběných a prodávaných značek.

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: ČTK
06.05.2010 - 09:47:04



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 7 plus 2 je
 

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

28.01.2009 - Život je krásný

Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.