GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 24.05.2018, svátek má Jana
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Heineken posiluje marketing

 

 

ilustracni fotoZnačka v Česku otvírá značkové bary a brzy začne s on-line komunikací.

 


Až donedávna se marketingové aktivity prémiové značky piva Heineken v Česku omezovaly jen na promoakce a spotřebitelské soutěže. V loňském roce se ale situace začala měnit nasazením globálních spotů do kin a na letošní rok značka nově připravuje strategii pro kontinuální on-line komunikaci či otevírání sítě značkových barů.


Green Pointy přibývají


První z "Green Point barů" Heineken otevřel v listopadu 2011 ve zrekonstruovaném podniku Solidní jistota v centru Prahy. Vlajkovou lodí se pak pro značku stal klub SaSaZu, který se v nově obrandovaném stylu otevřel na silvestra. Vedle čepovaného piva zde Heineken nabízí i designovou kovovou lahev Star bottle, umístěnou ve speciálních vitrínách. "Hudba je jedním ze tří pilířů, na nichž stojí marketingové aktivity značky. Loni jsme se podíleli na pořádání několika velkých tanečních akcí a v tom budeme pokračovat i letos," říká Jiří Hauptmann, corporate relations manager skupiny Heineken.


Nadto chce pivovar značku víc zviditelnit i v dalších exkluzivních hudebních klubech, a proto v současnosti s několika takovými vyjednává o možnosti otevřít další Green Pointy. "S ohledem na cílovou skupinu mladých městských konzumentů se přitom logicky soustředíme hlavně na Prahu a velká města," dodává Hauptmann.


Na FB se bude lokalizovat


Vzhledem k nízkému objemu prodejů Heineken zatím v Česku TV kampaň nechystá. V dohledné době ale plánuje spustit oficiální české stránky na Facebooku, kde by pak v budoucnu měl lokalizovat své globální kampaně včetně aplikací.


Značka ze stejnojmenné skupiny, kam patří i Krušovice, Zlatopramen či Starobrno, v ČR spustila první větší kampaň v červnu, kdy do kin nasadila spot Entrance z aktuální globální kampaně Open Your World. Na ten značka později navázala spotem Date a na únor uvažuje o nasazení aktuální reklamy Sunrise.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Michal Kříž
10.01.2012 - 09:42:02

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

11.05.2018 - Naši vinaři přivážejí 57 medailí z New Yorku

Moravští a čeští vinaři uspěli na mezinárodní soutěži Great American ...

25.08.2011 - Pavel Tvaroh

Jmenuje se Pavel Tvaroh a je z Meziboří. Najít jeho ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.