Desperados je první originální pivo s příchutí tequily, o kterém bude čím dál častěji slyšet. A na českém pivním trhu bude i víc vidět: jeho distribuce se od nového roku ujme společnost HEINEKEN, do jejíhož mezinárodního portfolia tato dynamická pivní značka patří.
Díky propracované distribuční síti českého HEINEKENu se rozšíří počet míst, kde bude k dostání - ať už v hypermarketech a supermarketech nadnárodních řetězců, u čerpacích stanic, nebo ve vybraných barech a klubech, protože Desperados je pivo jako stvořené pro noční zábavu.
Desperados je první originální pivo s příchutí tequily, které se začalo vyrábět v roce 1994. Jde o unikátní kombinaci ležáku, příchuti tequily a jemných ovocných podtónů. Díky své chuťové vyváženosti a lehké perlivosti si pivo záhy získalo příznivce po celém světě, takže se dnes distribuuje celkem do 69 zemí. Vyšší obsah alkoholu (5,9% objemu) a zdařilá kombinace právě piva a tequily Desperados přibližuje segmentu long drinků a stává se tak alternativou pro ty spotřebitele, kteří pivo primárně nepijí. Jako dynamická značka cílí především na dospělé studenty a mladé lidi, ženy i muže, kteří si umí naplno užívat života. Nejlepší příležitostí, kde si Desperados užít, proto představují „divočejší" párty. Smyslový zážitek umocňuje i obal produktu - prémiová ikonická láhev s embosováním, která odkazuje k latinské Americe a rebelskému charakteru značky.
Značku Desperados charakterizuje nespoutanost a odvaha zkusit nové a nepoznané věci. Proto se velmi dobře hodí do klubů a barů nebo na různé akce, navštěvované cílovou skupinou spotřebitelů, tedy například na festivaly. Ve vybraných podnicích se v průběhu roku 2014 uskuteční atraktivní promoakce s hosteskami. Desperados se dále představí ve všech nadnárodních řetězcích při vybraných outdoorových akcích. V obchodní síti se bude Desperados nabízet za doporučenou prodejní cenu 24,90 Kč, což je o polovinu méně než dosud.
Pivo Desperados se začalo vařit ve francouzském pivovaru Fischer, který byl založen v roce 1821 jako rodinný podnik. Pivovar velmi dbá na výbornou kvalitu svých produktů a při výrobě využívá moderní technologie pro vaření piva, současně ale ctí i po staletí osvědčené metody. Součástí HEINEKENu se pivovar Fischer stal v roce 1996. Se vzrůstající poptávkou začaly vznikat po světě i další linky k výrobě Desperada, do České republiky se dováží z Nizozemí.
27.02.2014 - 12:17:20
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...