GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 15.12.2018, svátek má Radana
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Pivovar Pernštejn změnil název na Pardubický pivovar

 

Pivovar Pernštejn změnil název na Pardubický pivovarPivovar Pernštejn mění kvůli expanzi na domácí i zahraniční trhy název na Pardubický pivovar. Nejspíš do konce roku přejmenuje některá piva. Značka Pernštejn jako taková ale zcela nezmizí. Novinářům to dnes řekl ředitel Jan Kvasnička.

 

"Chceme expandovat do celé republiky a zahraničí. Pro cizince je slovo Pernštejn těžko vyslovitelné, Češi o Pernštejnu vědí, že je to hrad na Vysočině. Každý dobrý pivovar nese v sobě název města, odkud pochází," řekl Kvasnička.

 

Značku Pernštejn si pivovar ponechá a ze sortimentu nezmizí, ovšem některá piva přejmenuje na Pardubická desítka, Pardubická dvanáctka a podobně. Stejně se bude i nadále jmenovat devatenáctistupňové pivo Porter, protože jde o zavedený výrobek.

 

"Porter bychom rádi dostali do více restaurací a zaměříme se hlavně na Prahu. Proti tomu připravujeme nízkostupňové pivo pro sportovce a turisty," uvedl Kvasnička.

 

Pivovar nyní připravuje změnu loga či nové etikety. V názvu bude stále charakteristické písmeno P a doplní jej skákající polovina koně (znak Pardubic). Proměna bude podle Kvasničky drahá, ale určitě se vyplatí, řekl.

 

Pivovar se postupně prosazuje v Kanadě, na Slovensku zřídí dceřinou společnost a připravuje kontrakt s Ruskem. Letos by mohl vyvézt deset až 15 procent výroby. Podnik očekává, že vyrobí 85.000 až 90.000 hektolitrů piva. Loni podniku vypadl velký zákazník z Německa a jeho produkce klesla na 60.000 hektolitrů.

 

Prodej chce pivovar podpořit nejen exportem. Vymyslel pivní stezky, za nasbírané body slibuje konzumentům různé ceny. Pivovar podle Kvasničky také zviditelňuje jedenáctistupňové pivo Ozzobír, inspirované postavou Ozzáka ze sitcomu Comeback. Pivo už lze koupit na některých čerpacích stanicích a obchodních řetězcích. A letos jej pivovar vyrobí asi 4000 hektolitrů.

 

"Pivo se prodává dobře. Jsme si vědomi toho, že když skončí seriál, skončí i výroba. Ale určitě si spousta pivovarů říká, proč na to nepřišly sami," uvedl Kvasnička.

 

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: ČTK
21.07.2010 - 06:59:51



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 7 plus 10 je
 

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

07.06.2010 - Výsledky mezinárodní soutěže Vinoforum 2010

Tři tituly šampionů zůstávají v České republice.

Devatenáctý ročník mezinárodní ...

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

20.08.2010 - Jak se loni dařilo pražským hotelům

Společnost Labartt Hospitality ve spolupráci s ...

04.06.2010 - Změny v zákoně proti kouření a alkoholu

Od letošního 1. července se zpřísňuje zákon proti kouření a ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.