Pivovary Staropramen chystají na léto rozsáhlou kampaň na nové pivo Staropramen Cool Lemon. Nápoj s příchutí citronu a nižším obsahem alkoholu, který cílí primárně na mladé konzumenty, bude společnost komunikovat vizuály s hasiči žízně. Kampaň Uhas žízeň Lemonem se bude soustředit na úvod léta a zahrne on-line, ATL, ochutnávkovou road show, promo na letních festivalech a využije i netradiční letní média. Kampaň připravily agentury Young & Rubicam (kreativa), Candytech (digital/Facebook), Universal McCann (média) a Gate (road show). Ještě před zahájením prodeje už Staropramen uspořádal exkluzivní ochutnávku pro 300 fanoušků na Facebooku.
Zdroj: www.ihned.cz
16.05.2011 - 13:38:35
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...